Správa o výchovno-vzdelávacej činnosti, jej výsledkoch a podmienkach Materskej školy Kubranská 20, Trenčín za školský rok 2019/2020

Predkladá: Suletyová Iveta, riaditeľka MŠ

Prerokované pedagogickou radou dňa: 28.08.2020

Vyjadrenie rady školy zo dňa 28.09.2020

Rada školy súhlasí s obsahom Správy o výchovno-vzdelávacej činnosti, jej výsledkoch a podmienkach za školský rok  2019/2020

Predseda rady školy:  Ing. Bebjaková Jana

Stanovisko zriaďovateľa

––––––––––––––––––––––––––––––––––––

Mesto Trenčín, Mierové námestie 2, 911 64 Trenčín 

schvaľuje / neschvaľuje 

Správu o výchovno-vzdelávacej činnosti, jej výsledkoch a podmienkach Materskej školy Kubranská 20 Trenčín

                                                                                          ............................................................

                                                                                                          za zriaďovateľa

SPRÁVA

o výchovno-vzdelávacej činnosti, jej výsledkoch a podmienkach

Materskej školy Kubranská 20, Trenčín

v školskom roku 2019/2020

1. Základné identifikačné údaje o škole:

Názov školy                        Materská škola

Adresa školy                                Kubranská 20 Trenčín                        

IČO        36129755

Druh zariadenia                materská škola poskytujúca predprimárne vzdelávanie

Vyučovací jazyk                slovenský

Forma výchova a

vzdelávania                        celodenná

Telefónne čísla                Suletyová Iveta, riaditeľka: 0902 911 192  

Kontakty                        Kubišová Valéria, ved. ŠJ: 0902 911 103

Zriaďovateľ                        Mesto Trenčín, Mierové námestie 2, 911 64 Trenčín

Riaditeľka MŠ                Suletyová Iveta

Rada školy

Vznikla v roku 2004,výbor tvorí sedem členov, predseda Ing. Bebjaková  Jana                        

Rada školy zasadala v priebehu roka 2 krát.                                                                                

   

Obsah rokovania zasadnutí:

  • Správa o výchovno-vzdelávacej činnosti, jej výsledkoch a podmienkach za školský rok 2018/19.
  • Školský poriadok materskej školy, Školský vzdelávací program materskej školy.
  • Podmienky prijímania detí do MŠ.
  • Plán práce materskej školy, aktivity, projekty.
  • Aktuálne informácie o finančnom  a materiálnom zabezpečení materskej školy.
  • Výzva ku spolupráci a sponzorstvu, finančnej spoluúčasti RZ.

Podieľa sa na dlhodobej koncepcii MŠ, je oboznamovaná s priebehom a výsledkami výchovy a vzdelávania, s hospodárením a finančnými prostriedkami, vzala na vedomie plán akcií školy.

Rada rodičovského združenia – vznik -  máj 2006, predseda pani  Ing. Masárová Silvia.

Rodičovské združenie získava finančné prostriedky na skvalitnenie výchovno-vzdelávacieho procesu a materiálne vybavenie školy prostredníctvom  darovania 2% z daní. Rodičovské združenia sa konajú podľa plánu. Zápisnice z rodičovského združenia zapisujú rodičia a sú uložené v agende materskej školy.

Údaje o poradných orgánoch: metodické združenie a pedagogická rada        

Metodické združenie a pedagogická rada sú poradnými orgánmi riaditeľa MŠ. Členmi metodického združenia a pedagogickej rady sú všetci pedagogickí zamestnanci. Vedením MZ bola poverená pani učiteľka Jarmila Juchová. Metodické združenie aj pedagogická rada majú vypracované plány činností a zasadaní.  

Z dôvodu vzniknutej epidemiologickej situácie súvisiacej s COVID 19 boli plánované  zasadnutia RŠ a MZ od 13.03.2020 zrušené.

2. Údaje o počte detí v MŠ: v školskom roku 2019/2020:

Trieda

Vekové zloženie

Počet detí k 15.9.2019

Počet detí k 30.6.2020

Počet predškolákov

Počet detí so ŠVVP

Učiteľky

1.A

4 - 5

22

21

Juchová Jarmila

Ďuržová Anna

1.B

3 - 4

20

21

Kupková Katarína

Černáková Magdaléna

2.A

3 - 4

18

21

Mgr.Kupková Marcela

Dovičicová Karolína

2.B

5 - 6

23

23

23

Suletyová Iveta

Mgr.Balajová Marcela

3.A

5 - 6

22

22

22

1

Koštialová Jozefína

Cyprichová Veronika

3.B

4 - 5

23

21

Čížová Eva

Čajdová Viera

3. Údaje o počte zapísaných detí do MŠ v školskom roku 2020/2021

Počet všetkých detí v MŠ od 01.09.2020

Počet novozapísaných  detí na šk. rok 2020-2021

Počet novoprijatých detí

od 01.09. 2020

Počet evidovaných  žiadostí

( ktorým bolo vydané rozhodnutie o neprijatí a ani neboli prijaté na inú MŠ )

117

54

32

0

4. Údaje o počte zapísaných žiakov do prvého ročníka základnej školy v školskom roku 2020/2021

Počet 5-6 ročných detí zapísaných do

1. ročníka ZŠ v šk. roku 2020/2021

Počet odchádzajúcich detí do ZŠ od 01.09.2020

Počet detí s odloženou PŠD

45

38

6

5. Zoznam uplatňovaných vzdelávacích programov v šk. roku 2019/2020

V školskom roku 2019/2020 bol uplatňovaný Školský vzdelávací program Farebné stonožky, ktorý bol vypracovaný v súlade so ŠVP. V  zmysle § 9 ods. 5) a 6) školského zákona sú učebnými osnovami našej materskej školy vzdelávacie štandardy vzdelávacích oblastí Štátneho vzdelávacieho programu pre predprimárne vzdelávanie v materských školách.

                                                

6. Údaje o počte zamestnancov a plnení kvalifikačného predpokladu pedagogických zamestnancov školy v školskom roku 2019/2020:

Počet všetkých zamestnancov školy:        20                         

Z toho pedagogických zamestnancov: 12                                

Nepedagogických  zamestnancov: 8 /vrátane vedúcej ŠJ/                                     

Z toho zamestnancov školskej kuchyne: 4/ vrátane vedúcej ŠJ/                                          

Meno a priezvisko učiteľa

Titul

Začínajúci učiteľ

1. atestačná

skúška

2. atestačná

skúška

Kreditový

príplatok 6%

Kreditový

príplatok 12%

Suletyová Iveta

Áno

Áno

Balajová Marcela

Mgr.

Juchová Jarmila

Áno

Áno

Kupková Katarína

Černáková Magdaléna

Kupková Marcela

Mgr.

Balážová Viera

Koštialová Jozefína

Cyprichová Veronika

Čajdová Viera

Áno

Áno

Čížová Eva

Áno

Dovičicová Karolína

Všetci pedagogickí zamestnanci spĺňajú kvalifikačné predpoklady.

7. Údaje o ďalšom vzdelávaní pedagogických zamestnancov školy: 

Plán profesijného rozvoja bol vypracovaný a prerokovaný v pedagogickej rade dňa: 28.08.2020, prerokovaný so zriaďovateľom dňa: 15.09.2020.

Ročný plán vzdelávania pedagogických zamestnancov bol vypracovaný a schválený dňa: 28.08.2020 .

Účasť na seminároch, konferenciách: Suletyová Iveta, Mgr. Balajová Marcela

Vzdelávanie bezkreditové: 

• PZ  v teórii a v praxi o rozvoji grafomotorických schopností  zručností – všetci pedagogickí zamestnanci

• PZ  v teórii a v praxi o rozvoji grafomotorických schopností  zručností - všetci pedagogickí zamestnanci

Štúdium na VŠ: 0

Ukončenie adaptačného vzdelávania: 0

Publikačná činnosť: (uviesť zdroj)

Ukončenie predatestačného vzdelávania: Čajdová Viera

8. Údaje o aktivitách a prezentácii školy na verejnosti:

  • Organizácia detských divadelných predstavení.
  • Plody jesene - jesenná výstava z prírodnín vo vstupných chodbách.
  • „ Mikuláš, Mikuláš, čo v tom vreci máš?“ – divadlo,  mikulášska  besiedka.
  • Zdobenie vianočných stromčekov, pečenie medovníkov, posedenie pri vianočnom   stromčeku spojené s programom pre rodičov.
  • Spolupráca s KS, ZŠ – návštevy knižnice.
  • Svetový deň vody- plánované aktivity súvisiace s vodou ako životodárnou tekutinou                    pre človeka, živočíšnu a rastlinnú ríšu.  
  • Výstavy výtvarných prác v KS, zapojenie sa do súťaží - Vesmír očami detí,  Ochranárik tiesňového volania 112  a civilnej ochrany – ocenené dve práce
  • Účasť na dni otvorených dverí v ZŠ.
  • Rozlúčka s predškolákmi, slávnostné pasovanie za školákov v rámci triedy bez účasti rodičov.
  • Karneval.

Z dôvodu vzniknutej epidemiologickej situácie súvisiacej s COVID 19 boli plánované akcie materskej školy od 13.03.2020 zrušené. Materská škola bola zatvorená. Od 1.6.2020 bola MŠ otvorená v obmedzenom režime. Riadna prevádzka bola obnovená 20.6 2020.

9. Údaje o projektoch, do ktorých je MŠ zapojená:

     Akcie  s deťmi v MŠ aj mimo MŠ:

  • Projekt „DEŇ ZEME“ – cieľom projektu v predškolskom veku je, aby sa deti dôsledne zaoberali témou prírody a životného prostredia. Pritom by mali nadobudnúť  vedomosti, schopnosti a pripravenosť ekologicky myslieť a konať. Perspektívne by mali byť schopní brať pri rozhodovaní ohľad na šetrnejšie zaobchádzanie s prírodou.
  • Projekt „ŠKOLSKÉ OVOCIEje Európsky program podpory konzumácie  ovocia a zeleniny v školách s finančnou podporou EU.
  • Projekt „ŠKOLSKÝ MLIEČNY PROGRAM“ je zameraný na zvýšenú konzumáciu mlieka a mliečnych výrobkov s finančnou podporou EÚ. 
  • Projekt „PREDPLAVECKÁ PRÍPRAVA“ hlavnou úlohou predplaveckej prípravy je u neplavcov odstrániť strach z vodného prostredia, naučiť ich splývať, prípadne plávať jedným plaveckým spôsobom a vytvoriť tak predpoklady pre nácvik ďalších plaveckých spôsobov. Neplavci by mali zvládnuť základné prvky orientácie pod vodou, prekonávať rôzne prekážky vo vode a pod. Výučba sa  organizuje kolektívnym spôsobom  PENGUIN SPORT CLUBOM.
  • Projekt „Z ROZPRÁVKY DO ROZPRÁVKY“ zámerom projektu je sprostredkovať komunikáciu medzi svetom dospelých a svetom detí  prostredníctvom rozprávok a detskej literatúry. Rovnako dôležité je aj  kultivovať u detí estetický prejav dieťaťa, utvárať trvalý pozitívny vzťah ku knihe, k literárnemu a dramatickému umeniu.
  • Projekt „ REVITALIZÁCIA ŠKOLSKÉHO DVORA „ pedagogickí zamestnanci reagovali na výzvu Mesta Trenčín a vypracovali projekt na obnovu náterov pôvodných herných prvkov a na zakúpenie novej preliezačky. Dotácia bola MŠ pridelená, ale spoločná akcia – brigáda sa vzhľadom na danú situáciu / COVID 19/ nekonala.

10. Údaje o výsledkoch inšpekčnej činnosti:  od 16.01.2018 do 19.01.2018

Stav a úroveň výchovy a vzdelávania: Stav a úroveň učenia sa boli na dobrej úrovni.

Riadenie školy: Riadenie školy bolo na veľmi dobrej úrovni.

Podmienky výchovy a vzdelávania: Podmienky výchovy a vzdelávania boli na veľmi dobrej úrovni.

Závery:

Organizácia a štýl práce z hľadiska využitia metód a foriem práce vo vzťahu k stanoveným cieľom a obsahu realizovanej organizačnej formy boli takmer vo všetkých triedach efektívne. Prevládalo iniciovanie poznávania detí prostredníctvom vlastnej skúsenosti, vyjadrenia vlastného úsudku, stimulovania rozvoja vyšších psychických procesov, riešenia problémových úloh. Ojedinele boli rezervy v tvorivosti detí, rozvíjaní grafomotorických spôsobilostí detí, vo využívaní správnych metodických postupov.

Pozitívom školy boli vytvorené edukačné príležitosti pre deti so ŠVVP so ZZ.

K silným stránkam školy patrilo kvalitné vypracovanie vnútorných predpisov, pokynov a usmernení. Organizovanie bohatej škály aktivít spoločenského, kultúrneho, tvorivého a športového charakteru, poskytovanie a sprostredkovanie konzultačno-poradenských služieb zákonným zástupcom detí, realizovanie úloh vyplývajúcich z národných preventívno- výchovných programov, vlastných a národných projektov pozitívne vplývalo na výsledky VVČ.

Silnou stránkou školy bola efektivita kontrolnej a hospitačnej činnosti, analyzovanie zistení a výsledkov kontroly riaditeľkou, prijímanie opatrení na odstránenie zistených nedostatkov, pomenovanie slabších stránok vyučovania vo vzťahu k stanoveným cieľom hospitácie, čo zvyšovalo účinnosť kontrolnej činnosti s dopadom na kvalitu výchovy  a vzdelávania.

Silnými stránkami školy bolo vybudovanie a funkčnosť vonkajších a vnútorných priestorov.

Silnou stránkou školy bola prevládajúca vzájomná podpora a spolupráca, kultivované správanie sa všetkých zúčastnených na výchove a vzdelávaní, otvorená komunikácia so zákonnými zástupcami detí, čo malo výrazný vplyv na celkovú klímu a kultúru školy.

Veľmi dobré riadenie školy, podnetné a estetické prostredie pre deti a zamestnancov MŠ pozitívne vplývali na súčasné požiadavky predprimárneho vzdelávania.

11. Údaje o priestorových a materiálno-technických podmienkach školy:

V materiálno-technickej oblasti sme sa zamerali na modernizáciu tried a šatňových priestorov (výmena nábytku a šatňových skriniek) tak, aby zodpovedali kritériám  a spĺňali nielen bezpečnostné požiadavky, ale aby boli i estetickým doplnkom priestorov.

Vo výchovno-vzdelávacom procese sa snažíme dopĺňať a modernizovať učebné pomôcky, aby zodpovedali moderným požiadavkám a situácii vo vyučovacom procese. Pri každej úspore bola určitá časť finančných prostriedkov vyčlenená na zakúpenie učebných pomôcok –tlačiarne, didaktické pomôcky pre všestranný rozvoj osobnosti dieťaťa predškolského veku –  metodické materiály na nácvik fonematického uvedomovania, stimuláciu kognitívno - psychomotorických funkcií a  na rozvoj komunikačných schopností dieťaťa.

Priority materskej školy :

  •  po celkovej rekonštrukcii sú priestorové podmienky školy sú na veľmi dobrej úrovni, slnečné, dobre osvetlené, vymaľované, vyhovujúce
  • triedy sú účelovo zariadené, aby umožňovali organizovanie rôznych aktivít, sú vybavené interaktívnymi tabuľami
  • školský dvor je priestranný, vybavený preliezačkami, vybudované vyvýšené záhony, zakúpený kompostér, drvič záhradného odpadu, altánok, dve nové preliezačky, poskytuje deťom dostatočný priestor na hry i aktivity vo vonkajšom prostredí.

 

Obnova materskej školy

Mesto sa o nenávratný finančný príspevok uchádzalo vo výzve Ministerstva životného prostredia SR  v rámci operačného programu Kvalita životného prostredia, ktorý je spolufinancovaný  Európskym fondom regionálneho rozvoja.

  • V školskom roku 2018/2019 prebehla rekonštrukcia MŠ, ktorej predmetom riešenia bolo: „Dosiahnutie úspory na energiách ako aj efektivita nakladania s verejnými zdrojmi.“ Pozitívny dopad bol dosiahnutý  prostredníctvom optimálne zvolených riešení v zmysle návrhu energetického auditu a teda zateplením obvodového a strešného plášťa, výmenou otvorových konštrukcií, modernizáciou vykurovania, osvetlenia a vzduchotechniky.

Projekt bude mať pozitívny dopad na kvalitu životného prostredia znížením emisií, čím  prispieva k zlepšovaniu podmienok života obyvateľstva v danom regióne – projekt bol ukončený v novembri 2019

  • Počas rekonštrukcie sa podarilo obnoviť sociálne zariadenia detí, nad vchody do pavilónov zakúpiť nové prístrešky, doplniť chýbajúce žalúzie, vybaviť priestory novým nábytkom, kobercami.

12. Údaje o finančnom a hmotnom zabezpečení výchovno-vzdelávacej činnosti školy:

  1. Finančné zabezpečenie školy riadi mesto Trenčín prostredníctvom štatutára – Školských zariadení mesta Trenčín, m. r. o., Mládežnícka 4, Trenčín
  2. Rodičia detí, alebo osoby, ktoré majú voči dieťaťu vyživovaciu povinnosť mesačne hradili príspevky na čiastočnú úhradu nákladov spojených s hmotným zabezpečením školy vo výške:

• 25,00 € na dieťa – s trvalým pobytom mesta Trenčín,

• 50,00 € na dieťa – trvalý pobyt mimo mesta Trenčín

• 100,00 € na dieťa – do troch rokov

  1. Vzdelávacie poukazy nemáme.
  2. V roku 2006 bolo v MŠ založené Občianske združenie rodičov pri MŠ, Kubranská 20, Trenčín s vypracovanými stanovami a vlastným účtovníctvom. Na účet Občianskeho združenia budú odvádzané príspevky rodičov – 2 % z dane fyzických a právnických osôb.

13. Ciele, ktoré si škola určila v koncepčnom zámere rozvoja školy a vyhodnotenie ich plnenia:

Koncepčný zámer materskej školy vychádza  z cieľov  predprimárneho vzdelávania, ktorým je doviesť každé dieťa na konci predškolského obdobia k tomu, aby v rozsahu svojich osobnostných predpokladov získalo  základy kompetencií dôležitých  pre jeho ďalší rozvoj i učenie pre život a vzdelávanie.

Zameriame sa na celostný rozvoj osobnosti detí v poznávaní seba samého, sveta ľudí, prírody a kultúry prostredníctvom vypracovaného ŠkVP Farebné stonožky. Komplexný rozvoj osobnosti dieťaťa ovplyvňujeme kvalitnou stimuláciou, kultivovanou komunikáciou, štýlom práce a profesionalitou učiteliek.

Materská škola neustále podporuje u detí pocit spolupatričnosti a vytvára veľmi dobré podmienky na upevňovanie tradícií, organizuje rôzne športové a kultúrno – spoločenské podujatia pre deti, rodičov a pre širokú verejnosť. K silným stránkam materskej školy patrí dobrá úroveň uplatňovania progresívnych a inovačných trendov vo výchovno-vzdelávacej práci, vybudovanie, neustále dopĺňanie vonkajších priestorov prvkami, ktoré sú funkčné a dobre využiteľné  na rôzne pohybové aj vzdelávacie aktivity.

  1. Skvalitňovanie výchovno-vzdelávacieho procesu zabezpečením nových edukačných pomôcok.
  2. Tvorbu a plnenie školského vzdelávacieho programu.
  3. Vytváranie priaznivých podmienok a prostredia na rozvoj a podporu rannej gramotnosti.
  4. Formovanie pozitívneho postoja k prírodnému prostrediu a kultúrnym hodnotám.
  5. Vytváranie esteticky príťažlivého prostredia MŠ.
  6. Ďalšiu obnovu priestorových a materiálno-technických podmienok školy – sociálne zariadenia detí, zamestnancov
  7. Rozvíjanie projektov v oblasti zdravej výživy, environmentálnej výchovy, pohybových zručností.
  8. Zapájať deti do aktivít a programov, ktoré napomáhajú výchove k zdravému životnému štýlu a k ochrane fyzického, duševného a emočného zdravia.
  9. Pri vzdelávaní detí cudzincov v MŠ sprístupniť deťom kultúru majoritnej skupiny a vhodnou formou poukázať na odlišnosti v kultúre a zvykoch jednotlivých národov.

14. Oblasti, v ktorých škola dosahuje dobré výsledky a oblasti, v ktorých sú nedostatky a treba úroveň výchovy a vzdelávania zlepšiť, vrátane návrhov opatrení:

Materská škola dosahuje veľmi dobré výsledky v príprave 5-6 ročných detí na vstup do ZŠ, k čomu prispel nielen kvalitne vypracovaný Školský vzdelávací program „Farebné stonožky“, ale aj dôsledná práca pedagogických zamestnancov.

Veľmi dobré výsledky dosiahla škola aj v:

  • podmienkach výchovy a vzdelávania, v zavádzaní nových tvorivých foriem výučby
  • v používaní informačno – komunikačných technológií v zmysluplných a rozvíjajúcich edukačných interaktívnych programoch,
  • v spolupráci s rodičmi,
  • v udržaní si kvalitnej zaškolenosti detí na vstup do ZŠ,
  • celkovej úrovni rozvoja osobnosti detí,
  • v rozvíjaní environmentálneho cítenia u detí prostredníctvom zážitkového učenia

Návrhy opatrení:

  • na základe analýzy z hospitačných činností sa v školskom roku 2020/2021 sa budeme i naďalej zameriavať na rozvíjanie grafomotorických spôsobilostí, budeme viesť deti k tvorivým postupom vo všetkých oblastiach vzdelávania,
  • sústredíme sa taktiež na predčitateľskú gramotnosť a budeme u detí podporovať ich bádateľské predpoklady,
  • v práci budeme voliť správne metodické postupy na dôkladné osvojenie si vedomostí, zručností a návykov u detí

15. Ďalšie informácie o škole:

Psychohygienické podmienky výchovy a vzdelávania: Výchovu a vzdelávanie detí v materskej škole sme organizovali s rešpektovaním vekových a individuálnych osobitostí detí. V dennom poriadku sme vymedzili striedanie činností, ktoré sa týkajú životosprávy a ďalších činností, ktoré zabezpečujú plynulý rozvoj dieťaťa. Poskytli sme deťom priestor pre pokojný, bezpečný, zmysluplný, aktívny a tvorivý pobyt v materskej škole. Denný poriadok obsahoval nasledovné organizačné formy dňa: hry a hrové činnosti, pohybové a relaxačné cvičenia, pobyt vonku, odpočinok, činnosti zabezpečujúce životosprávu, výchovno-vzdelávacie aktivity. Obsahom organizačných foriem dňa v MŠ boli činnosti dieťaťa a spoločné činnosti učiteľa a dieťaťa. Pri striedaní denných činností sme rešpektovali: pravidelnosť, dôslednosť, optimálny biorytmus, bezstresové prostredie.

Spolupráca školy s rodičmi o poskytovaní služieb deťom a rodičom: 

Spolupráca našej materskej školy a rodičov je veľmi pestrá a tvorí mimoriadne významnú súčasť života školy. Ide o zapájanie rodičov do života školy a o účasť rodičov na pravidelných stretnutiach, akciách a podujatiach. Snahou školy ja vtiahnuť rodičov a ich rodinných príslušníkov priamo do diania v škole do reálnej spolupráce v prospech detí.

Aktivity školy, súvisiace so zapojením rodičov do života školy sú zamerané na rôzne oblasti.

Organizujeme zážitkové podujatia, ktoré poskytujú rodičom možnosť spoznať hlbšie filozofiu školy. Dôležitou oblasťou spolupráce je priame zapájanie rodičov v tvorivých dielňach, pri prezentácii projektov do ktorých je MŠ zapojená.    

V priebehu školského roka boli zákonní zástupcovia oboznamovaní s aktuálnymi problémami a aktivitami prostredníctvom oznamov v šatniach tried detí, vo vstupných chodbách a individuálnych rozhovorov učiteliek s rodičmi na jednotlivých triedach podľa potreby. Zabezpečili sme konzultácie s psychologičkou a logopédom pre rodičov budúcich prvákov. Rodičia finančne a sponzorsky podporili rôzne aktivity školy a taktiež pomáhali so zakúpením pomôcok na tvorivé činnosti detí. Najvýznamnejšími spoločnými aktivitami bola realizácia  podujatí v jednotlivých triedach: Vianočné besiedky, tvorivé dielne, športová olympiáda, deň Zeme, Z rozprávky do rozprávky. Vzťahy s rodičmi sú konštruktívne a otvorené. Rodičia spolupracujú pri organizovaní školských a triednych podujatí, prejavujú záujem o spoluprácu.

Vzájomné vzťahy medzi školou a deťmi, rodičmi a ďalšími fyzickými osobami a právnickými osobami, ktoré sa na výchove a vzdelávaní v škole podieľajú:

  • Zriadovateľ Mesto Trenčín,
  • Rada školy pri materskej škole ako poradný orgán MŠ,
  • Rodičovské združenie pri materskej škole–poradný orgán MŠ,
  • Spolupráca s CPPPaP Kukučínova 473 v  Trenčíne – diagnostika školskej spôsobnosti u detí v predškolskom veku,
  • Základná škola Kubranská – otvorené dni a zápis detí do ZŠ
  • organizácia Penguin - plavecký a lyžiarsky výcvik
  • profesionálne bábkové divadlá – Dúha, Zo šuflíka, Slniečko,....
  • Kultúrne stredisko Kubra – rôzne výstavy a knižnica

V Trenčíne dňa 07.10.2020                                Riaditeľka MŠ Suletyová Iveta

Svojim podpisom potvrdzujem, že som sa oboznámila so Správou o výchovno-vzdelávacej činnosti, jej výsledkoch a podmienkach

P.č.

Priezvisko a meno

Podpis

1.

Suletyová Iveta

2.

Juchová Jarmila

3.

Kupková Katarína

4.

Cyprichová Veronika

5.

Barišová Simona

6.

Mgr. Kupková Marcela

7.

Dovičicová Karolína

8.

Černáková Magdaléna

9.

Koštialová Jozefína

10.

Čížová Eva  

11.

Mgr.Balajová Marcela

12.

Čajdová Viera                      

13.

Tinková Anna

14.

Kvaššayová Mária

15.

Škrovánková Dana

16.

Mikušincová Božena

17.

Siváková Anna

18.

Capáková Katarína                        

19.

Brhlíková Jana

20.

Kubišová Valéria